Fira midsommar!

Jaha, så sitter jag nu här hemma och tittar på film, myser med lite chips och dator i soffan. Det är välbehövt då jag varit vaken sen 4.30 när familjen gick upp och skulle till Arlanda för att åka till Skåne och min mans familj.
 
Nu tänker jag ge er en liten bildbomb med privata bilder från dagen som jag spenderat med min familj och vänner. En underbar dag och riktigt härligt väder (solen försvann efter ett tag men värmen var ju helt klart där!)
 
Har ju endast fotat bostäder denna veckan då alla har fullbokat mig eftersom att jag kommer att vara ledig med min dotter (från endast bostadsfotograferingen) under Juli så det har varit lite tomt här inne men nästa vecka kommer massor! :)
 
Får sån otroligt sommarkänsla av alla bilder!
 
 
Bilden på mig i midsommarkrans togs av min svägerska Julia Bozzi

» Luiza

Otroligt fina bilder. Väldigt somriga och glada.
Ser fram emot lite bröllops bilder :).
Kramen

Svar: Tack fina du!Jag med!! Men det dröjer 2 veckor innan nästa :)
Kramar!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-22 // 00:07:17
» Linda

Wow, vilka fina bilder Lisa-Marie. Ännu en gång tack för bilderna på våra tjejer!

Svar: Tack så mycket! Ingen fara! Bara roligt :)
Lisa-Marie Chandler

2013-06-22 // 11:21:37

Vackra midsommarbilder! Ser ut att ha varit en härlig dag :)

Svar: Åh tack goa du!! :)Det var en riktigt härlig dag!!!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-22 // 12:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: