Experiment!

Ja här var det full rulle just nu! Midsommar står och väntar på att få ta över och jag ska ta ledigt (nästan) över helgen! I helgen har jag barn och manfritt så jag ska jobba lite och ta det lugnt :) Gå upp när jag känner för det och gå och lägga mig när jag vill :) DISKA utan att ett barn står vid fötterna och ska vara med! Det är de små sakerna i livet haha :) Måste försöka tänka positivt då jag givetvis kommer att sakna min dotter över helgen så jag går i bitar!
 
Jag är just nu i en experimentfas i min fotografering! Testar olika sätt att fota och redigera när jag fotar privata bilder :) Jag tar ju alltid in ny inspiration och tänker på olika tekniker som finns! Det finns ju så många sätt att göra saker på och det är så enormt roligt!
 
Denna veckan är fullbokad med fotograferingar (mest inom bostad dock då alla vill boka upp mig innan jag tar en paus från just den sortens fotografering hela Juli).
 
Tänkte lägga in en liten blänkare då jag antagligen kommer att åka ner till Stenungssund/Göteborg i slutet av Juli och kan ta på mig 1-2 fotograferingar när jag är där om det finns intresse!

Tre bilder från helgen satt jag och lekte med och det blev en lite "vintage" svartvit look och två i färg :) Tycker de vart helcharmiga!
 
 
Mitt sommarerbjudande gäller hela Juli ut! :)
 

Vilka underbara bilder! :)
Vad heter typsnittet som du använt till texten Lisa Marie Chandler i "headern"?

Svar: Hejsan,Tack så mycket!

Det heter Bombshell Pro och kostar ungefär 500kr att köpa (det finns inte som gratis typsnitt).

Mvh Lisa-Marie
Lisa-Marie Chandler

2013-06-18 // 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: