Västkusten here we come!

På väg mot västkusten. I bilen mot nya äventyr! Vi lämnade Stockholm tidigt på morgonen och vi stannar då och då för att lillan ska få springa av sig och GIVETVIS måste vi stanna i Gränna för att handla lite polkagrisar! :) Det är nog lag på att man inte får åka dit utan att komma hem med några kilon godis tror jag :)
 
Ska bli så härligt att få träffa moster igen :) Hon flyttade dit för kärleken för några år sedan och njuter nu av Västkustlivet med bra grannar (om jag tolkar Facebook rätt haha..)
 
Så vi kör på och jag njuter av en heeeelt ledig dag! Finns inte många sådana i mitt liv just nu! :)
 
Ta hand om er för det tänker jag göra :)
Här kommer några bilder från i torsdags när jag och dottern spenderade förmiddagen med min svägerska och brorsdotter :) De åt vinbär så det stod härliga till kan jag säga! Haha..
Mina favvotjejer!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: