Underbar helg!

Så sitter jag återigen på min soffa här hemma. SÅ skönt att vara hemma igen! :) Som det gamla talesättet "Borta bra men hemma bäst". Har suttit i några timmar och ringt runt samt svarat på mail. Det var några stycken kan jag säga och det verkar inte som att mitt autosvar att jag är på semester har fungerat. Ber verkligen om ursäkt för det ni som mailat!
 
Nu är det sista veckan innan jag sätter igång med bostadsfotograferandet och dottern börjar på dagis igen. Hur gick detta till? Var tog Juli vägen undrar jag?
Vi har i alla fall haft en fantastisk långhelg i Göteborg tillsammans med min mamma! God mat och härligt sällskap samt lite jobb på sidan av det! PRECIS som det ska vara! Så detta var en härlig liten kort semester! :)
 
Här kommer ett litet smakprov från de två fotograferingarna jag hade i söndags :)

Jättefina bilder - som vanligt :)

Svar: Tack så jättemycket! :)Vad glad jag blir!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-31 // 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: