Tvillingar...

Denna sommaren har varit fylld av tvillingar i flera olika former. Både enäggs och tvåäggs. Jag upphör aldrig att faschineras av hur olika ett par tvillingar kan vara, det är fantastiskt tycker jag! Träffade ju tviliingarna Nina och Liv förra veckan och den ena hade brunt hår och mörka ögon och den andra hade ljuuust hår och blå ögon! Och helt olika personligheter! Det måste vara fantastiskt att se två stycken så olika växa upp tillsammans! Lika goa båda två men på olika sätt!

I tisdags träffade jag tvillingarna Elliot och Elvira. Godingar är fel ord. Jag letar efter något ännu godare haha... Även de var väldigt olika varandra men precis lika härliga! Vi träffades vid Nyckelviken i Nacka och hela området var fyllt med härliga får! Fick ingen bild på dem men familjens lilla vovve fick vara med på foto :)
Mamma och pappa hade fått ett presentkort till denna fotograferingen i namngivningspresent av en vän så det passade ju superbra nu när de fyllde 1 förra månaden!

För ni har väl inte glömt att det går jättebra att köpa presentkort hos mig?
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: