Helt snurrigt!

Idag var jag och fotade en lägenhet. Ja jag vet att jag har "sommarlov" från bostadsfotografering nu under Juli men ibland hör mina favvomäklare av sig och då säger jag givetvis ok :) Idag var dock inte min dag. Jag kollar kameran och går igenom allt och åker till kunden. Tar en bild på fasaden och det står "No card"... VA!? Jag har glömt stoppa in ett kort i denna kameran. Jag använder ju min 7D till bostäder och min 5D Mark II till min vanliga fotografering och hade tagit ut kortet ur kameran innan. Jag fick susa till Teknikmagasinet och köpa ett nytt kort och vi hann med att fota ändå :) Men usch vilken ångest jag fick! Jag som vill vara i tid och är väldigt noggrann med mina saker så det var ett hårt slag i magen kan jag säga!
 
Imorgon är det dags för bröllop i Örbyhus! Ska bli så otroligt roligt! Jag har funnit en assistent också (första gången jag använder mig av någon jag inte känner sen tidigare) som också är fotograf. Ska bli otroligt kul att prova det också! Så nu peppar och planerar jag inför morgondagen! Hurra!

Jag längtar även enormt till nästa helg då jag ska åka till Göteborg med min mor och dotter på halvsemester. Halv eftersom att jag kommer att jobba lite där :)
 
Stor kram till er alla!
 
En bild på en väääldigt skeptisk (ser ut som att hon är det men är egentligen SUPERglad!) liten Matilda som är dotter till min fina vän Luiza under vår fika igår!
 

Underbara Lisa. Tack för att du finns.
Jag menar det.

Tur i oturen att det löste sig med kortet till kameran ;).


Kram

Svar: Tack gulliga du! Tack för att du finns <3Massor av kramar!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-19 // 23:14:52

Det var bara jag i föregående kommentar :)
Luiza

2013-07-19 // 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: