Helger...

Ja på helgerna är det fullt ös för vår del på sommaren! :) Har nog fotat varenda helgdag i en månad nu och sen har det varit annat! Igår var det Babypoolparty hemma hos en vän som startade traditionen förra året och det fortsätter vi med detta året :) Jätterolig grej som vi rekommenderar varmt! Och igår var det ju perfekt väder för en sån sammanställning! Strålande sol och härligt varmt!
 
Efter poolpartyt bar det av till Ågesta Ridskola igen för att fota ännu en familj där :) Mamman jobbar som ridlärare där och red även där när jag var liten och red där. Även idag fick jag en kik på min gamla sköthäst och jag har absolut bestämt mig för att ta med Lily dit för att provklappa lite när ridskolan öppnar igen! Hon fick vara med och vänta igår och var helt upp över öronen förälskad i alla hästarna!
Bilder från denna goa familj kommer lite senare!
 
Nu blir det en lite privatare bild från förra veckan när jag blev nedbrottad av de goaste tjejerna i hela världen (tagen av min man). Till vänster är min brorsdotter och till höger är min lilla tjej! Blir helt varm i hjärtat av denna bilden!
 

» mami

Fina tjejer!!!

Svar: Tack mami!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-14 // 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: