Dubbelt upp!

Idag styrde jag kosan mot Sundbyberg och gissa om jag blev glad när jag möts upp av det goaste och sötaste tvillingparet Nina och Liv! Väldigt olika till både sätt och utseende men å så charmiga! Det vart lite skuttande, dansande och hoppande och en släng sång för att det skulle bli bra!
Vi hamnade i en plaskdamm där hela familjen plaskade loss och jag fotade! Flera åskådare verkade mycket intresserade och kom för att plaska eller titta!
 
VIlken härlig familj! Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag ÄLSKAR mitt jobb!
 
Jag sitter nu framför datorn dag som natt och går igenom det underbara bröllopet i lördags. Sitter och tåras i ögonen titt som tätt. Ojoj vad svårt det är att rensa men oj så stolt och glad jag är! Imorgon kommer förhoppningsvis ett blogginlägg med bilder!
 
 
 

» Luiza

Hihi. Levande bilder på fantastiskt söta flickor.
Kramen

Svar: Tack gulliga du <3
Kram Kram
Lisa-Marie Chandler

2013-07-09 // 21:55:24

Tack för idag! Bilderna är fantastiska och så många bra att det är nästan svårt att välja ut bara tio stycken! Men jag kan säga att de som du lagt ut här är några av de jag har listat så här långt!

Mina underbara flickor kom verkligen till sin rätt!

Svar: Jag blir så otroligt glad av att läsa alla era kommentarer! De var så underbara att fota också! Tack så otroligt mycket!Kram Lisa-Marie
Lisa-Marie Chandler

2013-07-10 // 00:09:25

Oh vilka underbara bilder på underbara flickor!/ Maria/gudmor

Svar: Åh vad glad jag blir! De är ju å sååå söta tjejerna!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-10 // 00:47:48

Det där gjorde du inte dåligt som Emil i Lönnebergas pappa skulle sagt ;-)
Fantastiska bilder du lockade fram ur oss!

Liv o Ninas pappa Tor

Svar: Åh vad glad jag blir att ni tycker om dem! Ni var väldigt tacksamma att fota också :)
Lisa-Marie Chandler

2013-07-10 // 00:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: