Bus på hög nivå!

Ja det var verkligen det igår! När man möts av en härlig familj där barnen är 10, 7 och 3,5 kan det inte bli annat än just det, busigt :) Nu fick jag verkligen nostalgiska minnen fyllda till bredden då jag åkte till min gamla ridskola som jag red på i några år som liten hästälskande tjej! Vi skulle nämligen fota i hagarna :)
 
När vi närmar oss hagen står ingen mindre än MIN gamla sköthäst Kitty i hagen och betar och alla barnen skriker samtidigt att DÄR är Kitty! Det var lite kärlek att titta på samma häst som jag ryktat, pussat på och ridit på som liten. Lite konstigt då det var många år sedan jag såg henne sist! Jag saknar verkligen hästar och ridning och har absolut planerat att ta upp det igen när det finns tid!
 
Att fota denna familjen var allt annat än svårt :) Glada och busiga precis som det ska vara. Ett tag tappade vi bort storebror och då satt han högt uppe i träd såklart!
Alla barnen var som gjorda för att vara modeller och poserade och skrattade när vi pratade om det bästa de visste i hela världen!
 
En härlig eftermiddag med andra ord :)

» mami

Älskar dina fina bilder!!!!

Svar: Tack mamma! Vad glad jag blir!Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-13 // 08:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: