25 grader och sol...

Det stod idag på SMHIs hemsida när jag vaknade vid 6.00 :) Jag tänkte att de måste ju vara knäppa då det var väldigt tunga moln på himlen och burrrrigt kallt! Men tji fick jag! När jag och dottern tog en promenad till centrum för att slänga fotopaket på lådan så var det mycket rikigt JÄTTEvarmt och soligt! Underbar dag! Vi har till och med hunnit ta en cykeltur på eftermiddagen hela familjen :) Eller, egentligen hann jag inte men jag tvingade mig själv men nu sitter jag här med massor att göra och liiite för stressad för mitt eget bästa!
 
Kvällen är här! Vi har precis provat den där nya "gör egen mjukglass hemma" i smaken jordgubb och jag och dottern gav tummen upp och min man tyckte den var ok. Min dotter ger ALL glass tummen upp tror jag! :)
 
Jag har hunnit göra i ordning lite fler bilder från gårdagens fotografering av sötnosen Junie! :)

 

» Frida

Måste bara säga att hon är för sööt! Den där munnen som ser ut som att hon sitter och sjunger, underbar! :D

Svar: Ja men eller hur! Jag tycker det ser ut som att hon visslar :)
Lisa-Marie Chandler

2013-07-24 // 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: