Välkommen 2013!

Då var det nytt år då! :) Har ni som jag problem med att skriva datum precis när det blivit nytt år. Det blir så klottrigt när man måste sudda ut eller stryka över alla siffror :)
Vi firade in det nya året genom att sitta i soffan med ett glas rött och lite serier på TV:n. Sjukstuga!! :)
 
Jag lyckades dock trots otaliga sjukdomar som florerar i detta hemmet sen jag gick på julledighet få in en sista fotografering innan det nya året! Det var en kisse från Växjö som bara var här för några dagar och jag hade lovat ägaren att fota den lite snabbt innan de åkte hem igen. Jag har fotat hennes katter tidigare på några utställningar...
 

 
Hoppas ni fick in ett härligt firande igår! :)

» Kicki

Åh vilka ögon, man riktigt druknar i dem. Läckert med spegelbild.

Svar: Javisst är de läckra! Tycker att de blå katterna med gröna ögon är superläckra (detta var ju en Russian Blue).
Lisa-Marie Chandler

2013-01-01 // 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: