Fullt upp!

Ja, som ni säkert märkt är det fullt upp här hemma med tanke på hur tom bloggen är! Min man har åkt till Skåne för att jobba hos sin pappa som håller på att starta upp en restaurang där nere då han endast har säsongsjobb här uppe i Stockholm och dottern var tvungen att starta dagis tidigt (annars hade vi fått ett dagis vi inte alls ville ha och som ligger 10 min bilfärd härifrån istället för gångavstånd till den vi har nu). Som sagt, nya rutiner ska skapas här hemma när man är tillfälligt ensamstånde. Dotter är lite extra gnällig eftersom att mamma lämnar henne varje dag och går och jobbar... Men det går faktiskt jättebra! Jag är lite chockad över hur bra det går faktiskt! Men ärligt. Hur många tar inte hand om sina barn ensamma varje dag? Kan de kan jag! :) Det är bara en liten invänjningsperiod just nu :)
 
Jag har inte hunnit fota så mycket med tanke på att jag haft lite kris på fotofronten.. Mitt vidvinkelobjektiv gick sönder under en fotografering och det innebar att den var tvungen att skickas till Holland och jag har fortfarande inte fått någon prisuppgift på det. Jag fick då låna en kamera och utrustning till den och det visade sig att den var trasig också.. Sån otur har bara jag! :) Men men... Livet går framåt! Det var en Nikonkamera jag fick låna och var tvungen att öva lite i helgen så det blev lite bilder på våra Amaryllisar vilka är superfina! Tycker det är jättesvårt att hantera kameran då knapparna är på olika ställen och den inte alls är lika bra som min Canon haha... Vana ni vet :)
 
Angående erbjudandet jag gick ut med i inlägget innan så är det nu nästan fullbokat förutom en tid kl. 9.00 på morgonen. Härligt! Det är dagen efter min födelsedag så det blir en bra helg tror jag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: