Fotografering av hästar!

Imorgon är det dags att fara till Ekerö och fota några hästar och deras ägare :) Jag hade sökt efter några via min Facebooksida för att fota lite hästar i snölandskap och hittade dessa där. Ska bli otroligt roligt och jag hoppas att SMHI håller att det inte ska bli snö utan lite sol, lite moln... Har fått ställa in en gång tidigare då det spöregnade och snöade.. Men vi får se. Lillan ska med då hennes förskola har studiedag imorgon. Så det blir en spännande dag måste jag säga! Längtar :)
 
Har fått mitt underbara mobilskal som jag beställt med Lily på. Är så sjukt nöjd med det!

» Luiza

Mobilskalet är sjukt fint,alltså. När vi tagit lite bilder snart, ska jag ockå beställa lite sånt material =).

Lycka till imorgon, och se till att klä er varmt då det ska bli minus 10 ;)

Massa kramar.

Svar: Ja visst är det fint! Beställde ett till Oliver i julklapp också som vart jättefint!
Ja det blir riktigt kyligt :) Hoppas på att vi överlever haha..

Massa kramar!
Lisa-Marie Chandler

2013-01-17 // 14:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: