Underbara syskon!

Ni har fått se en liten smygkik på denna tidigare men här kommer alltså fler :) Underbara syskon även om storebror verkade fatta mer tycke för min dotter (vem kan klandra honom!?) så jag måste ju lägga in en liten behind the scenes bild :) Godingar alltså!
 
Idag hade jag en liten nyföding här hemma som absolut inte ville sova för det fanns ju så otroligt mycket att kika på :) Vissa gånger är det ju så och då får man ta bilderna när de kikar istället. En riktig liten sötnos är han i alla fall och han har en riktigt underbar familj som jag fotade för några veckor sedan när liten var i magen. Sen var det datortid och boka in lite roliga fotograferingar och bröllopsmöten inför 2014. Spännande spännande!

 

» Sara

Jättefina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket!! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-12-11 // 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: