UMEÅ!

Jaha, så sitter jag nu på mitt hotell... Eller motell kanske jag ska skriva. När jag bokade så insåg jag inte alls att det var ett vandrarhem jag bokat plats på :) Jag fick ingen bekräftelse förrän i förrgår och då insåg jag att ingen skulle finnas på plats i receptionen när jag checkade in. När jag nu checkat in så inser jag att det inte finns dusch och toalett där jag bor :) Jaja, inte riktigt vad jag tänkt mig men det är ett riktigt gulligt vandrarhem :) Jag bor i något som kallas Hotell G:a Fängelset och det är just vad det är :) Ett gammalt fängelse med ett supermysigt litet café bredvid som heter Göteborg.
 
Jag flög ju som sagt upp imorse och det gick väldigt fort :) Första gången jag flyger med Malmö Aviation och jag måste säga vilken service! Gratis fika på planet var länge sen jag stötte på! Härligt!
 
Dagen har rullat på och jag har fått fota flera olika familjer och det har verkligen varit jätteroligt! Vissa lite lättare och vissa lite svårare! Precis som det ska vara!
 
Underbar dag men nu när jag sitter här ensam saknar jag min lilla tjej! :) Sitter och tömmer kameran och gör backup för imorgon ska det fotas ännu fler familjer! Sitter och gör mig lite fin samtiidgt då jag ska träffa några och äta middag! Otroligt roligt och det ser jag verkligen fram emot!
 
Kram till er alla!
En liten smygtitt på en av fotograferingarna idag :)
 

Jättefin bild!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-08-10 // 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: