Savannen och Lejonet!

Här kommer ännu en helt underbar familj från helgen i Umeå! Detta är en av de familjer som jag kännt på internet sen tidigare och har följt dessa barnen lääänge och det var helt underbart att äntligen få träffa de på riktigt!
Det var någon varning för just denna sjön att det fanns små larver eller något så man skulle helst inte bada (inte farligt men kliar och kan bli sår) och mamman förklarade då för lilla Savannah att det fanns kryp i vattnet så man fick inte bada. Jag har aldrig hört någon uttala kryp så gulligt som henne! JYYYYPEN är i vattnet :) Så hon höll koll på att ingen av oss hamnade i vattnet vilket var bra :) Lillebror Leon förstod inte riktigt det där och gav mamma en match i vem som var snabbast ner i vattnet haha.. Som ni kanske förstår är titeln baserad på dessa barns UNDERBARA namn! :)
 
Så otroligt glad över att få fota dessa barnen!
 
 

» Frida

Men så himla söta dom är då! Vackert ljus fick du också! :)

Svar: Tack Frida! Ja jag hade verkligen tur med vädret mestadels av tiden i Umeå :)De är otroligt söta syskonen!
Lisa-Marie Chandler

2013-08-15 // 21:34:34

Oj vilka härliga bilder. Du superduktig, precis sådär vill jag också kunna fotografera en vacker dag! :) Vad heter typsnittet som du har använt till att skriva texten med? Och varifrån är den? :)

Svar: Åh vilken fin kommentar! Den värmer ända in i benmärgen ska du veta :)Tänker du på det som finns i blogginlägget? Bombshell heter det och kostar runt 4-500kr vill jag minnas. Köpte den via What the font har jag för mig.
Lisa-Marie Chandler

2013-08-16 // 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: