Hur go får man vara!?

Igår träffade jag goaste energiknippet :) Han röjde med mig och vi blev nog riktigt bra kompisar haha...
Denna veckan är fylld med fotograferingar av alla dess slag! Imorgon ska vi på 70-årskalas och jag tar ju givetvis med kameran! Ska bli trevligt att få gå på lite fest mitt i allt arbetande!

Idag har jag fotat en bostad, skulle egentligen vara två men blev en felbokning och det var lite dumt eftersom att jag hade med mig Fotografia som ska börja och skulle titta på när jag jobbade. Vi gjorde det bästa av saken och åkte och småshoppade lite saker som jag behövde istället haha.. :)
 
Avslutade dagen med en helt galet underbar fotografering vid Hagaparken! Köerna dit var mindre underbara och jag blev 40 minuter sen. Den GOA Hanna och hennes son stod snällt och väntade (givetvis ringde jag) och det blev hur bra som helst efter det! Vilka härliga människor det finns alltså!

Från igår :) Min nya kompis!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: