Godingarna!

Här kommer då en annan familj jag träffade under helgen! Sonen var en riktig buse och tyckte inte detta med fotografering var så skoj först men tror han ändrade sig lite efter ett tag :) Det är en av de bästa sakerna med att vara fotograf! Att träffa blyga/oroliga/bestämda barn som INTE vill vara med på kort och bara vill gå hem och efter bara ett litet tag så har de helt glömt bort vad de kände från början och bara röjer och leker och har jätteskoj! Lillasyster var lite liten för sånt så hon var bara go och glad :)
 
Tänk vilken tur jag har! Jag säger det ofta men OJ vad det är sant! Vilka härliga människor jag får träffa i jobbet! Goa barn och härliga föräldrar! Lite stor skillnad från när jag satt i Comhems kundtjänst haha.. :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: