Fota och festa :)

Ja det låter lite värre än det är men igår var det 70-årskalas för min pappas sambos pappa :) Haha.. Lång förklaring men vi hade det supertrevligt!
 
Dagarna innan har varit fyllda med fotografering av alla dess slag och idag har jag träffat tre härliga familjer och fotat både utomhus och i studio :) Så det finns en anledning till varför det ekar lite tomt här inne och på FB OCH instagram. Jag hinner knappt sova och äta just nu!
En riktigt bra dag med den bästa avslutningen här hemma med min älskade lilla tjej och en massa spring och lek innan det var dags för henne att sova!
 
Här kommer lite bilder från en av mina fotograferingingar i veckan! En riktig goding var han och vi lekte massor!
 

Åhh vad fina ni är! Gillar särskilt den sista bilden på bara Catta och Aston! Förhoppningsvis min blivande svärson! ;)
Återigen en femetta, L-M! You rock!

Svar: Åh vad roligt att du gillar dem Louise! Blir så himla glad!!Kram på dig!
Lisa-Marie Chandler

2013-08-25 // 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: