En ledig helg...

I helgen har jag varit ledig och varit med familjen! Bad, mys och grill med vänner avslutade denna härliga helg fylld med massor av kärlek! Det började med Prideparaden som fick både en och två tårar att falla. Alla dessa människor som kämpar för sin rätt att ÄLSKA, sin rätt att välja vem de vill hålla i handen och vakna bredvid på morgonen. Jag står bredvid dessa människor och jag förstår verkligen inte varför ANDRA ska bestämma vem jag får bli kär i utan att bli kallad fula ord och smutskastad. Att kunna gå nedför gatan utan att behöva släppa handen på den man håller kär. Man släpper inte för att man vill utan för att man inte orkar, man orkar inte komma hem ännu en gång och känna att folk stirrar och kallar en fula saker istället för att vara glad över att man funnit den finaste i världen för mig! Kärlek är kärlek! Fyll världen med kärlek istället för vrede och hat så kommer ALLA att må bättre!
 
Vi avslutade helgen med våra närmsta vänner och badade och åt god paella som min man gjorde och lillan badade som sjutton! :) Här kommer lite bilder på det finaste jag har. Hon som fyller mig hjärta till bredden och så att det tippar över!
 
 

Underbara bilder på din vackra lilla tjej!

Svar: Tack så otroligt mycket! Håller helt med haha :)
Lisa-Marie Chandler

2013-08-05 // 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: