Café Göteborg

Just nu sitter jag på Café Göteborg och jag är rätt mosig :) Kände när jag satte mig med datorn och go Kaffe Latte att oj vad trött jag är! Det känner jag inte alls medan jag fotar utan det kommer alltid som en chock när jag väl sätter mig ner och andas ut! Idag har jag träffat 4 helt otroligt härliga familjer med barn i olika åldrar! :) Jag har studsat, sjungit, visslar och dansat och klickat av en herrans massa bilder :) Fick skjuts till detta cafét av min senaste kund som hade 2 helt underbart goa killar som röjde, rymde, skrattade och kramades :) Det avslutades med lite nakenbad i en liten bäck på lekplatsen. En riktigt härlig fotografering med andra ord!
 
Jag är så otroligt glad och nöjd efter denna helgen! Träffat härliga människor, ätit god mat och fotat som en galning! :) Det enda som saknas är min familj givetvis. Saknar min lilla tjej så otroligt mycket :) Vill åka hem och pussas och kramas nu! Känner mig redo! Hon och min man kommer och hämtar mig på Bromma Flygplats kl. 19.00 när jag landar. Längtar verkligen som en galning!
 
Hoppas att ni alla har det bra för det har jag även om än lite mosig :) Imorgon blir det inte ett foto taget utan då spenderar jag hela dagen med att göra i ordning alla helgens urvalsgallerier och redigering av beställningar! Blir rätt skönt med lite lugn :)
 
En liten smygkik från ett av syskonparen idag :)
 

Du är fantastiskt duktig!! Följer dig både här, på Facebook & på Instagram. Så roligt att inspireras av andra duktiga fotografer:)

Svar: Men å vad glad jag blir :) Det var ju verkligen roligt att läsa för det är ju samma sak åt andra hållet! Tycker du är helt fantastiskt duktig och inspireras verkligen dig och din kreativitet och fotografier!!Stor kram till dig!!
Lisa-Marie Chandler

2013-08-11 // 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: