Busarna och superbusan!

I Göteborg träffade jag denna härligt galna familjen! Jag har ju fotat tvillingar tidigare som ni vet. Jag har fotat tvillingar med storasyskon också. Men jag har inte fotat denna familjen haha.. En riktig utmaning när killarna springer åt olika håll och föräldrarna springer och jag försöker fånga allt detta på bild samtidigt! Hur roligt som helst och jag tycker absolut att jag lyckades fånga känslan av detta på bild! Vilken härlig familj!!
 
Dessa killarna låg dessutom i magen när min lilla låg i magen och vi känner varandra genom internet sen tidigare då vi var gravida samtidigt :) SÅ roligt att äntligen få träffa dem!
 
Så här kommer alltså den första familjen jag fotade i Göteborg!

 
 
 

» Sara

Åh vad jag blev glad av att se dessa bilder :)

Svar: Vad roligt :) Det blir jag med! Det var väldigt roligt att fota dem också haha..
Lisa-Marie Chandler

2013-08-01 // 16:58:25
» Frida

Så himla söta! Man bara ser buset i ögonen! ;) Riktigt fint taget Lisa-Marie!

Svar: Tack Frida!! Ja visst är de goa!! Riktiga vildingar! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-08-02 // 12:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: