Vitt vitt och vitt

Då har då snön bestämt sig för att anlända i Stockholm. Det är vitt när man ser ut genom fönstret och trots att jag inte är något fan av snö (endast bekvämlighetsskäl!) så får man en sån där go och varm känsla inombords... Givetvis var jag tvungen att ta ett foto genom fönstret för att visa er vad jag ser... I somras användes denna platsen till att mysa och grilla ända till småtimmarna ibland (jag lovar...) men nu är det tomt... Vackrare och tystare nu!
 
När jag ändå hade kameran framme så fotade jag av min fotobok jag fick av mamma som de tagit på mig vid 11 månaders ålder. Liten och skelögd :) Men om ni kikar på färgen på ögonen och jämför med färgen jag har idag så är det en rätt stor skillnad kan man säga! Jag tycker det är enormt häftigt hur man kan ändra ögonfärg så enormt mycket...

 
Häftigt eller hur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: