I väntan på jobb...

Jag var så snabb på jobbet så det blev mycket tid i bilen och mycket väntande... Snön for runt bilen och blandades med regn och det var riktigt deprimerande faktiskt! Jag skulle ut med en båt för att fota ett hus från vattnet men det blev inte av då båten var blöt och varken jag eller mäklaren ville se ut som två dränkta katter när vi fortfarande hade arbetsdag kvar...
 
Jag tog en liten bild när det duggade då jag satt och kikade runt och faktiskt såg något med färg som överlevt kylan... Blev lite lyckligare och drog fram kameran och tog ett foto för att påminna mig själv om att de envisaste överlever! :) Jag tror att jag är en sån där seg rackare som hänger kvar och vägrar ge mig..
 
 
Jag passade även på att fota min älskade klocka jag köpte via Let's Deal! Underbar är den! Jag har inte ägt en klocka sen skolan tror jag :) Så det var verkligen dags och det behövs i jobbet kan jag säga! När jag jobbar försvinner tid och rum och jag flyter in i en värld av vinklar och skärpedjup och kommer inte tillbaka förrän jag är nöjd och glad... I början tog det runt 2-2,5 timmar för att fota ett hus och jag kan inte för mitt liv förstå var den tiden tog vägen?

Jag tycker jag håller handen riktigt snyggt tycker ni inte? Vet inte vad jag håller på med haha..
 
 
Jaja! Älskar att jag tagit tag i bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: