Vilken helg!

I helgen så har det varit fullt ös! Jag fotade hundar på lördagen i Hundaffären i Stockholm och det var fantastiskt roligt! Jag har inte fotat hundar på rullande band förrut. Katter gör jag ju varje utställning men detta var första gången för hundar. Det vart kanon! Såååå nöjd!
 
 
Idag åkte jag och fotade ett hus i Gustavsberg (specialbokning på en söndag, normalt jobbar vi bara mån-fre). Sen åkte jag hem för att fota en alldeles underbar familj som vunnit en av mina Facebooktävlingar jag haft!
 
Så igen, vilken helg! Vilken alldeles underbar helg!!
 
Fotona från idag kommer imorgon! Nu ska det sussas utav bara den! :)

Hahaha vilken ENERGI! Jättefina bilder :D Tycker du har utvecklats massor sen du började på D, kan det va så? Det gjorde jag då jag började o fota så mkt varje dag :) Roligt att se!

Svar: Hej hej!Vad roligt att du tycker det! Jag tror också att det är för att jag börjat fota mer i allmänhet :) Sen gick jag på en distanskurs i somras så det är väl allt möjligt skulle jag tro haha.. Kul att höra att man utvecklas :)
Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2012-12-03 // 07:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: