Kallt och fruset...

Vi sitter här inomhus och bara vill inte gå ut... Det är så otroligt kallt just nu men jag vill verkligen ut med kameran och klicka lite... Men sitter här med min kaffe och en filt och har kurat ihop mig till en boll och redigerar bilder... :)
 
Det är barnfritt idag då vår dotter sov hos min bror i natt så vi är bara chockade över att det är så tyst och händelselöst och försöker njuta av det samtidigt som vi saknar vår lilla tjej så vi bara vill kasta oss i bilen och hämta henne... Bara 1,5 timmar kvar tills hon ska hämtas! Längtar verkligen... Men tills dess kräver jag att jag ska fortsätta vila, njuta och jobba.. För jag VET att om 4 timmar så kommer jag att sitta och undra hur sjutton jag kunde slösa på den lugna och tysta stunden med att sakna det lilla monstret som röjer järnet medan jag försöker jobba! Haha... :) Inte är det lätt inte!
 
Vi skulle på fest igår (julfest/avskedsfest för en som ska åka jorden runt) med våra närmsta vänner och min man slog in deras julklappar och han stod och nämnde att han ville ha en "cooool" inslagning så jag fick givetvis hoppa in och fixa den "coooola" inslagningen :)
 
Vad tycker ni om min innovativitet? Haha....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: